Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2009. december 10., csütörtök

Nem vagyok Győzike!

A mai már a sokadik eset, hogy a baráti körömben ezzel élcelődnek:
"Mióta celeb lettél, nem lehet elérni telefonon."
Meg:
"Olyan vagy lassan mint Győzike, vagy a Kiszel Tünde."
Nem. Nem lettem egyáltalán más, és persze lehet hogy túlzottan sokat sztoriznak velem a lapok, de ez nem hinném hogy probléma.
Nem vagyok álszent. Igen szívesen nyilatkozom bármelyik lapnak, vagy csatornának ha megkeresnek.
Tisztában vagyok azzal, hogy a médiának kell a hír, nekem pedig igazságom kiharcolásában szükségem van a médiára.
Úgy gondolom kölcsönösen adunk valamit egymásnak. Ők megkapják a hírt, én pedig a szükséges nyilvánosságot.
Ez így tisztességes. Nem kérek soha egyetlen interjúért sem pénzt.
Azt hiszem talán azok közé az emberek közé sorolhatom magam, akinek semmi baja a médiával.

Tehát Kedves Barátaim!

A fent leírtak szíves tudomásulvételét kérem. És nem vagyok celeb! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése