Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2009. december 7., hétfő

Ki is vagyok?


Szebenyi István vagyok. Amatőr hadszíntér kutató, egyeseknek kincskereső. Valójában egy átlagember, akinek különös érzéke van-volt hogy "zűrös" ügyekbe keveredjen.
Írásaim az átlagembernek szólnak, akik hasonlóan élik a hétköznapjaikat mint én, és fel sem tudják tételezni magukról hogy velük is történhet valami rendkívüli. Különös kalandokba sodorhatja őket az élet anélkül hogy akarnák. Talán valahol mélyen mindenki vágyik egy kalandosabb életre, és nem csupán a mindennapi megszokott kerékvágásban akarja élni az életét. Reggel elmegy dolgozni a megszokott munkahelyére ahol mindenkit ismer. Már szinte unalmas amit csinál, de ez van...
Haza ér valamikor délután, a család már vagy otthon van, vagy nem. Kinyitja a hűtőt, kibont egy sört, és bekapcsolja a TV-t, ahol éppen vagy a Mónika Show, vagy Joshi Barat műsorát bámulhatja.
Majd másnap ugyanez!
Én nem erre az életre vágytam, ezért kerestem magamnak valami "értelmes" elfoglaltságot. Bár a családom bizonyos tagjai szerint ez nem jött be. :-)
Fémdetektorral járom az országot, itt-ott bukkanok fel, és titkok után kutatok.
Élményeimet, és sok mást szeretnék ezeken a lapokon megosztani másokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése