Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2009. december 7., hétfő

Móri rémálom - ahogy én láttam...


Próbálok visszaemlékezni arra a napra amikor ez a rémség megtörtént, de nem igazán megy.
Azt hiszem a médiában, talán az esti híradóban hallottam először erről a brutális gaztettről, amin magam is megdöbbentem.
Mint bárki mást, engem is foglalkoztatott az ügy. Nem gondolnám hogy jobban, mint akárkit az országban. Boldog voltam amikor rövidesen elfogták a tetteseket.
Majd kiderült nem a tetteseket fogták el...
Azután ismét elfogták az új tetteseket!
Közzétették a fotókat. Kaiser és Hajdú.
Borzalom - gondoltam - hogyan tehetnek emberek embertársaikkal ilyen rémséget?
Azután érdekes hírek követték egymást. Nem nagyon akart összeállni az ügy. Illetve nem álltak össze a bizonyítékok. A rendőrség igyekezett minden tőle telhetőt elkövetni hogy bizonyítsa, Hajdú, és Kaiser jártak aznap a bankfiókban, és ők gyilkoltak hidegvérrel...
Ma már tudjuk, valójában nem a bizonyítékok keresésével, mint inkább a bizonyítékok utólagos gyártásával foglalatoskodtak.
A tanúk, véletlen vagy szándékos befolyásolása, egy hamis koronatanú Kiglics terhelő vallomása elegendőnek bizonyult az "alapos" vád beterjesztéséhez.
Az események valahogy így kezdődtek számomra, mint szemlélő számára.
Szinte mindennap ezzel volt tele a sajtó, és akkor még nem gondoltam hogy valaha "közelebbről" ismerkedem meg az üggyel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése