Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2009. december 10., csütörtök

Készülő könyvemről

Mint már írtam itt valahol, talán már minden "főszereplő" megírta a maga móri történetét.
Nem is azért írtam meg a sajátomat, mert én nem lóghatnék ki a sorból. Volt mondanivalóm, amit úgy gondoltam érdemes megosztani másokkal.
Könyvem - melyből részleteket majd itt le fogok közölni - nem elsősorban a móri eseményeket dolgozza fel. A velem az elmúlt években megtörtént eseményeket örökíti meg, de természetesen egy hosszú fejezeten keresztül írok a móri ügyről is. Az eseményekről, ahogyan én megéltem. Nyilván leginkább akkortól, amikor belecsöppentem.
A könyv talán azért is érdekes lehet majd ha megjelenik, mert egy meglehetősen zárt világba, a "fémkeresősök" rejtett világába kalauzolja el az olvasót.
Jellemzően nem szeretünk a nyilvánosság előtt mutatkozni, és sokan tevékenységüket is titokban végzik.
Hogy miért?
Erre a kérdésre is választ kaphatnak majd könyvemben a kedves olvasók.
Jelenleg a kiadókeresés fázisát éli a mű. Remélem rövidesen találok egy korrekt kiadót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése