Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. november 3., szerda

Egy hihetetlen történet


Szinte még el sem csitultak körülöttem a dolgok, de úgy tűnik egy pillanatra sem tudok nyugodtan a jövőbe tekinteni. Lezárult a végrehajtási eljárás aminek előzménye az volt hogy egy "uzsorás" cég egy rég elévült követelés alapján 19 000 000 Ft-ot akart rajtam behajtatni.

De ez már szinte hihetetlen, a múlt héten kaptam egy idézést a Váci Rendőrkapitányságról, amelyben az állít, hogy "gyanúsitotti" kihalllgatásra fáradjak be hozzájuk.
És akkor most kapaszkodjon meg mindenki!

Amikor bementem, fogalmam sem volt mi lehet ez a rejtélyes ügy?

Már az első kérdéssel sikerült meglepnie a nyomozó Úrnak, aki megkérdezte mit csináltam 2021. május 07.-én?
Őszinte leszek, fogalmam sincs mit csináltam aznap, mint ahogy arra sem emlékszem hogy múltéten szerdán  reggel mit reggeliztem?

Majd elmesélte a történetet ami így hangzott:

2021. május 07.-én az Gödön az utcánkban közlekedett autójával az ügy sértettje, amikor egy udvarból ki akart állni egy zöld SUZUKI személygépkocsi. Azt igazán nem értettem az elmondásból hogy ki, kit akadályozott, de ebből valami szóváltás kerekedett. Állítólag kijött a házból egy nő is, és hármasban folytatták a perpatvart.
Majd a sértett továbbhajtott egy parkolóba, ahová a suzukis utána hajtott, és megverte.
Ennek következtében emberünknek eltört az orra, és egyéb sérüléseket szenvedett.

Na de hogyan kerülök én ebbe a történetbe?!

Állítólag a pasi elment látleletet vetetni, és ennek kapcsán született egy feljelentés. Később pedig amikor visszament a veszekedés vélt helyszínére, a mi házunkra mutatott rá, hogy szerinte itt kezdődött a vita! 
Ezek után gondolom nem volt nehéz a bizonyítási eljárás, mert a rendőrök mutattak neki egy fotót rólam, hogy én lakom ebben a házban. Ő meg azt állította, hogy engem ismer fel az elkövetőben!

Elmondtam a rendőr Úrnak, hogy nekem egy fehér, hatalmas céges emblémákkal ellátott Opel Astra gépkocsim van, a páromnak meg egy Fiat Puntoja. Nincs zöld suzukink!
Erre megkérdezte, nem kértem e valakitől kölcsön ilyen autót?!

Mivel két kocsink is van, mi a bánatért kértem volna?!

Természetesen hozzájárultam, hogy a céges autóm GPS adatait lekérjék, és a telefonom cellainformációit is, hogy tisztázni tudjam magam a hamis vád alól.
Valójában több dolgot nem értek. Az egyik, ha engem elvernek valahol, az első dolgom rendőrt hívni! Hiszen akkor még könnyen el lehet kapni az elkövetőt! A másik a nyomozati szakkal kapcsolatos. Miért most kerülök én a képbe? A házunk udvara, és a szemben lévő terület is be van kamerázva. Ennyi iső után viszont már lehetetlen visszanézni bármit is! 

A történet több helyen is vérzik szerintem. Én másnap azaz szombaton egy versenyre mentem lőni, amit nehezen teljesíthettem volna szétcsapott kézzel. Mert ha valaki ilyen mértékű sérülést okoz valakinek, akkor biztos vagyok benne hogy az ő keze is sérül.
Szerintem emberünk azért nem hívott rendőrt, mert maga is ittas lehetett. Aztán amikor felébredt és elment látleletre, már gondolom hivatalból elindult egy eljárás.
Nem tudom mennyi idő telhetett el miután újra visszament a helyszínre, de valószínűleg benézte a címet, a házszámot, de lehet hogy még az utcát is!
Majd amikor elétolták a fotómat, ki tudja miért, de helyben hagyta hogy akit a fotón lát, az verte meg.

Mindenesetre tegnap újjlenyomatokat vettek tőlem, lefotóztak, azaz "rabosítottak" a váci kapitányságon annak ellenére, hogy fogalmam sincs az egész ügyről!

Na kérem szépen így állunk ma kis hazánkban!

Beszéltem az ügyvédemmel, aki azt mondja szerinte magától meg fog oldódni az ügy, azaz a GPS, és telefon adatok alapján kiderül hogy nem voltam ott.
Azért a jövőhéten írunk egy ügyvédi meghatalmazást, hogy el tudjon járni az ügyben ha szükséges.

Csupán még egy dolgot nem értek, miért csak az én telefonomat kérik le? A sértett telefonja sokkal relevánsabb lenne, hiszen akkor pontosan kiderülhetne hogy lehet hogy benézte az utcát, vagy a házszámot?!

Kértem hogy sürgősen szembesítsenek a pasival, most erre várok.

Amint kiderül hogy közöm nem volt az egészhez, feljelentést fogok ellene tenni hamisvád miatt!

Mert ez az egész egyszerűen elképesztő!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése