Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. november 9., kedd

Ma már sokkal okosabb lettem az ügyemben!

Hosszas könyörgés (e-mailben, telefonon) után a mai napon reggel 9 órakor végre megkaphattam az ügyemben keletkezett íratok másolatát lefűzve.

Ebben nagyon érdekes dolgokat találtam!
Kiderült, hogy amikor azon a napon megtörtént ez a verekedés, reggel 09:00, és 09:30 között, én nem lehettem otthon. Ezt bizonyítják az autóm GPS adatai is, de később még ehhez hozzá jön majd a telefonom cellainformációja. Ez ugye meg kell majd egyezzen a gépjárművem GPS adataival!
Kiderül az iratokból, hogy a reggel kiérkező járőr kihallgat egy tanút, aki elmondja, hogy látta amint elhajt a helyszínről egy ezüst színű Suzuki!
Az utcánban lévő egyik idős hölgy megnevez egy embert, akinek a birtokában van egy ilyen kocsi, és szintén az utcánkban lakik. Ez mindössze öt házszámmal van arrébb van tőlünk.
A járőrök azonosították az embert, aki azonos lehet a bántalmazóval.
A sértett azonban a felismertetésen négy elé rakott fotóból nem tudja őt kiválasztani!
Szóval van egy olyan kocsi mint amit kerestek, vagy egy pontosan abban az évben született 50-es pasi mint én, de a sértett nem ismeri fel, ezér ejtik ellene az ügyet!
A sértett a vallomásában azonban elmondja, hogy az utcánkban kb 100 méterre járt amikor a szóváltás kialakult. Itt még házszámot nem ellít.
Majd később azt mondja, hogy az eset után a feleségével visszamentek ahoz a házhoz, ahonnan szerinte kiállt a suzuki terepjáró. Na itt bemondja a mi címünket!
A vallomásában elmondja, hogy a verekedés végén felveszi a földről a leesett telefonját. Azaz van nála mobil. Ezt például nem értem, hogy a vizsgálat során miért nem kérték le? Mármint a telefonja cellainformációit?
Továbbá azt sem értem, hogy a fentiekben említett terepjárós fazon, és felesége telefoncellainformációit sem!
Ez igen fontos adat lehetne a nyomozás szempontjából, hiszen ha ez a három egy helyen volt, nem kell tovább keresgélni!
Ezzel szemben az enyémet, és a páromét lekérték!
Ezek után jött az, hogy az ügy tehetséggel megáldott nyomozója lekérte a lakcímnyilvántartóból, hogy ki lakik a házunkban?
Majd egy felismertetés során a sértett elé tett 4db fotót. A 4 fotóból 2 két roma származású férfi, és egy kb. 18 év  körüli fiatal fehér férfi, és én vagyok!
Természetesen erre a sértett azonnal felismert engem! Hát, így azért nem volt nehéz irányítani az urat!
A törvényes, és szabályszerű felismertetés az lett volna, ha korban, és kinézetben 4db hasonló embert tesznek elé! Csak szólok!
Mindezek alapján a zseni nyomozó kolléga megállapítja, hogy megalapozottan vagyok gyanúsítható a bűncselekmény elkövetésével.

Összegezzük tehát a fent leírtakat:

 - Tahát ha valakinek van egy ugyanolyan terepjárója mint a gyanúsítottnak, az nem lehet!
 - Ha valakinek nincs, mint nekem, az lehet!
 - Ha valaki otthon tartózkodott akkor, az nem lehet!
 - Ha valaki igazoltan nem volt otthon, mint én, az lehet!

Mindezt csak azért, mert a sértett egy embert akit amúgy nagyon nem vizsgáltak, nem ismer fel, engem pedig a négy lehetetlenül megszervezett felismertetés fotói alapján igen!
Az az első kihallgatásakor a sértett adott egy személyleírást, amely szrintem szinte minden 50 körüli fehér férfira igaz lehet. 

"A férfi fehér bőrű, kb. 170-175 cm magas, erős testalkatú, pocakosabb, 50 év körüli, az átlagnál kicsit nagyobb fejű, őszes, de világosbarnás alapszíne volt a hajának, ami erősen őszült."

Na ez eddig szinte minden pocakos 50-esre igaz lehet, tessék mindenkit azonnal őrizetbe venni aki ilyen! Ez június 10-én kerül jegyzőkönyvbe.

Tehát megint összegezzünk kicsit:

- 2021. május 07-én reggel történik a bántalmazás,
- 2021. június 10-én ad egy minden 50-esre jellemző személyleírást.

Itt azt is meg kell említenem, hogy én 185 cm magas vagyok a legutóbbi rendőrségi mérés alapján!

Haladjunk tovább!

2021. október 06-án (azaz 6 hónappal később) a nyomozó úr lekéri az adataimat, és azonnal kijelenti, hogy az elkövetőre kiadott személyleírás rám illik! 
Zseniális! Mivel ez a fent leírtak alapján nagyjából a fél városra, a fél országra is ráillik!
Itt már engem konkrétan meggyanúsít!
Majd behívja a sértettet, a már fent említett érdekes felismertetésre.

És itt álljunk meg ismét egy kicsit!
Mert itt valójában kiderül, hogy az elme az idő előrehaladtával egyre élesebbé válik, mikozben a homályos fotókat nézegeti, ami fent már leírtam, 2 roma férfit, engem, és egy fiatal férfit ábrázol!
Ne feledjük, a fotókon csak én vagyok 50 körüli fehér férfi!

Ugyanis a fentiekhez képest a sértett ezt vallja:

"A részemre bemutatott II. számú fényképtablót megtekintettem, az azon látható személyek közül a 2. számmal ellátott képen látható személyben ismerem fel az engem bántalmazó személyt. 
A felismerésemet a következő ismérvek alapozták meg: A személyt a hajviselete, arcformája, szemeinek, és füleinek az állása alapján, valamint a fejmérete alapján ismerem fel mivel véleményem szerint a személynek az átlagostól nagyobb méretű feje van."

Na és akkor itt meg is jöttünk!
Gondolom, hogy így lehetett minden, hiszen az átlag sértettek, ebben a "rendőrségi szakzsargonban" szoktak fogalmazni! Pl. "ismérvek alapozták meg..."
Azon kívül, az eltelt több mint 6 hónap alatt, a sértettnek egyre jobb lett a memőriája!
Hiszen itt már nem csupán a fél országra jellemző személyleírást tudta megadni, de egészen pontosan emlékezett az elkövetőnek szinte még a szempillájára is!
Mert ugye ha engem ütlegelnek, méghozzá igen vehemensen és brutálisan a leírtak szerint, akkor nem feltett kézzel védekezem, takarom az arcom, hanem közelről jól megnézem az arcát!
Vagyis nem!
Mert előtte még az arcára sohasem emlékeztem, de fél év múlva már igen!

Megint összegezzünk:

Szóval a fent leírtak alapján én aki ott sem lehettem akkor, nem is volt hasonló kocsim sem, nem is biztos hogy úgy néztem ki, hiszen kicsit magasabb voltam, akkor még az arcomra nem emlékezett, de egészen biztos hogy én bántalmaztam!

Őszinte leszek.

Ezt egy jó ügyvéd, nagyjából 2 perc alatt szedi szét!
De úgy az egészet, ízekre!
Ha pedig a fent leírtak alapján van ügyész, aki ezt továbbküldi vádemelésre, az hibbant!
Ha ezek után van bíró, aki ebben elmarasztaló ítéletet hoz, ugyancsak nem beszámítható!

Már csak egy kérdé marad nyitva:

HOGY AZ ANYÁTOK KESERVÉBE JUTHATTUNK EL EBBEN AZ ÜGYBEN IDE?!!!!!
HOL VAN EBBEN AZ ÜGYBEN A TISZTESSÉGES ELJÁRÁSHOZ VALÓ JOGOM?!!!!
HOL VAN EBBEN AZ ELJÁRÁSBAN AZ ÁRTATLANSÁG VÉLELME?!!!!

Hát nyomokban sincs...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése