Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. november 8., hétfő

 Ocsmány, törvénytelen, dilettáns nyomozati munka!


Ma délután végre nagyjából ki is bújt a szög abból a bizonyos zsákból!
Felhívtam délután a nyomozó urat a váci kapitányságon, és ismételten, immár harmadszor kértem hogy ha már ebben az ügyben megvádoltak, szíveskedjen nekem minden az ügyben korábban keletkezett dokumentumot átadni!
Hogy ő azt gondolja hogy ez egy opció, az már önmagában szakmai alkalmatlanság!
Nekem onnantól hogy meggyanúsítottak, jogom van betekinteni az ügyiratokba!
Volt egy kisebb vitám vele a felismertetés kapcsán, mert ugye felhoztam neki hogy annó egy Kaiser Ede nevű úrat is érdekes körülmények között szembesítettek az állítólagos tanúkkal!
Azaz megmutatták Kaiser képét, és megkérdezték Ő volt e?!!!!!

Mert hogy nekem úgy tűnik esetemben is pontosan ez történt.
Mivel én lakom abban az állítólagos házban, így csak én lehettem az elkövető!
Ja hogy nem zöld az autóm, mint az állítólagos elkövetőé, azon az ominózus napon egész nap nem voltam otthon, ez senkit nem érdekel!
Elküldtem korábban e-mailben fotókat egy zöld seatról, ami két házzal arrébb áll!
Ezt nem vizsgálják!

Na akkor hogy is van ez?!

Elmondom akkor az én verziómat:

2021. május 07-én az utcánkban két ember összeszólalkozott.
A szóváltást követően az egyik ember elhajtott a helyszínről, és megállt egy parkolóban. A másik,  - nevezzük őt zöld suzukisnak, - utánahajtott, és tetőtől-bokáig leverte.
Itt máig nem értem, hogy a megvert ember, (sértett) miért nem hívott azonnal rendőrt?!
Másnap állítólag elment látleletre, és ennek kapcsán elindult az ügy.
Az emberünkkel visszamentek a nyomozó urak az utcába, ahol ő benézte a házszámot, és a mi házunkra mutatott rá. Tehát tévedett, mindössze 10-15 métert. 
Ezek után a kapitányságon megnézték ki lakik ezen a címen?
Elétették a fotómat, és megkérdezték én voltam e az elkövető?! Ki más is lehetne ugye, hiszen én lakom ott nem?!
Emberünk pedig ezt helyben hagyta! Ismét tévedett!
Ezek után valamiért mintegy 5 hónap múlva eljutnak hozzám. Hogy mi a francra vártak eddig nem tudni, nekem ma azt mondta a nyomozó kolléga, hogy nem volt kiemelt ügy, és kevesen vannak...
Aha. Értem. Tehát én most azért szívok, mert a tiszetelt rendőr kollégák kevesen vannak?!
Már ez is elképesztő kijelentés!
Ezek után beidéznek, de nem tanúként hallgatnak ki, hanem azonnal gyanúsítottként.
Ez is óriási szakmai hiba! Bemegyek, és a kérdésükre elmondom, hogy sohasem volt zöld gépjárművem, egy fehér céges kocsim van, ami méretében, és megjelenésében igen feltűnő.
Ezzel senki sem foglalkozik!
Újabb szakmai hiba!
Hétvégén beküldök a nyomozó úrnak egy fotót a mindössze 10 méterre parkoló zöld autóról ami az utcánkban áll, ezzel sem foglalkozik senki!
Újabb szakmai hiba!

Szóval ezt az eljárást elbaltázták az urak, de nagyon!
Ezt az egészet egy jó ügyvéd 1 perc alatt szedné szét!
Mindenesetre úgy gondolom most még erre sincs szükség. Holnap reggel miután végre harmadik kérésemre kiadják az ügyben keletkezett iratokat, az első utam az Ügyészségre vezet majd.
Abban is biztosak lehetnek a "profi" nyomozó urak, hogy a sajtó rövidesen meg fogja "énekelni" ezt a fergetegesre sikerült nyomozást!
Részben személyes érintettségem okán azt gondoltam, hogy "Mór" óta változott valami a rendőrség nyomozati munkájában.
De ki kell ábrándulnom. Itt nem változott semmi!
Elindulnak egy koncepció szerint, mert ők ezt úgy gondolják! Teljesen mindegy hogy milyen bizonyítékokat tárok eléjük, ez senkit sem érdekel! 
A kérdésem csupán annyi az ügyben az urakhoz: hol van itt az ártatlanság vélelme?

Magyarország, jogállam, 2021!

Minden érintettnek ezúton gratulálok hogy ilyen magasra jutottak!
Kár volt azért a sok iskoláért!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése