Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. november 5., péntek


Tuti van nálam egy "bajmágnes"!?

A történet annyira szürreális, hogy még most is alig térek magamhoz.
Mindenesetre egyáltalán nem vicces, és az is elképesztő hogy ez megtörténhet!
Ha ezt nekem valaki elmeséli hogy megtörtént vele, egyszerűen nem hiszem el!
És mégis!

De tényleg! Mesélje már el nekem valaki, ha vele valami hasonló történt!
Valóban kíváncsi vagyok rá, hogy csak velem történik meg állandóan valami, és vonzom a bajt, vagy ez teljesen általános jelenség?
Van két kretén akik megtalálják egymást egy adott napon, összeverekednek, és Te leszel a gyanúsított!
Azért ez nem egy hétköznapi történet ugye?

Gondold csak végig, mekkora az esélye annak, hogy egy vadidegen faszi az utcában pont a te házadra bökjön rá?! Van az utcánkban legelább 50 ház, és ez a barom, pont a miénket választotta!
Mi fog még itt történni? Holnap lehet majd rám esik egy műhold, vagy meteor?!

Mondjátok már el légyszi, hogy veletek történt e valami hasonló, és mi lett a vége a sztorinak? 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése