Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. október 18., hétfő

Ku.vák, gengszterek, uzsorások 2.

 Ma már történt valami




Előző írásomban beszámoltam nektek arról, hogy egy 2009-es követeléssel betalált a bírósági végrehajtó. Egy áltla képviselt uzsorás cég a VIN FAKTOR Zrt egy korábban az Erste Banktól megvásárolt követelését kezdte el kíméletlenül behajtani. Azaz 3 nap leforgása alatt végrehajtási jogot rakott a hétvégi telkemre, letiltást küldött a munkáltatómnak, lefoglalta a magán bankszámlámat, arról inkasszált mintegy 320 000 Ft-ot.

Az ügy több sebből is vérzik szerintem, mivel egy olyan követelést szeretne behajtani rajtam, ami hivatalosan nem is létezhet a banki hitelnyilvántartási rendszer (KHR) alapján. Ugyanis ezzel a követeléssel, sem mással nem vagyok fent a BISZ Zrt rendszerében az adóslistán. Azaz ha ott nem vagyok fent ezzel a követeléssel mint adós, akkor mit hajt be rajtam a faktor?

Továbbá ha valamit be is akar hajtani, az jelen állás szerint feltételezhető hogy egy elévült követelés.

Az elmúlt héten csütörtökön kérte az ügyvédem a Vht. 41 szerint lefolytatni az eljárást, azaz elévülés miatt kértük hogy függessze fel a végrehajtást a végrehajtó.

Láss csodát, ma hétfőt írun, és tájékoztat hogy az eljárást felfüggesztette, és kérte a vh kérőt "uzsorás" céget nyilatkozzon arról hogy egyetésrt e azzal hogy a követelése elévült?!

Nagy a sansza, hogy a dolog a bíróságon folytatódik majd, a további fejleményekről beszámolok majd nektek!

Arra bíztatok minden adóst aki hasonló helyzetbe került mint én, ne hagyja magát! Ne hagyja hogy uzsorások húzzák le, és tisztességtelen haszonnal gazdagodjanak a kárára! Nem normális dolog ami ezekben az ügyekben zajlik! Tarthatatlan hogy a jogszabályok hátrányosan különböztessenek meg embereket csak azért mejrt bajba kerültek! Továbbá lehetőséget biztosítsanak bűnszervezeteknek, hogy kihasználva a kiskapukat, joghézagokat, a milliárdos bevételekre tegyenek szert azért, mert valahogy legalizálni tudják az uzsorát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése