Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2021. október 12., kedd

HA LESÚLYT A TÖRVÉNY SZIGORA!


Gondolkoztam hogy feltegyem e ezt a posztot, végül úgy döntöttem azért teszem fel, mert aki bajba kerül általában szégyenkezik, lehajtja a fejét, és tűr.
Én úgy gondoltam nem állok be ebbe a sorba.
A történet igen régi, 2009-ig nyúlik vissza. 2006-ban találtam meg a móri mészárlás bizonyítékait, aminek eredményeként elfogták az igazi elkövetőket. Az ügyben kitűzött nyomravezetői díjáért 15 évig pereskedtem, de a hazai jogalkotás nem adott nekem igazat. Elengedtem... 2009-ben bedőlt az akkori vállalkozásom, és nem tudtam fizetni a hiteleimet. Ennek következtében elárverezték a szárligeti házunkat. Újra kellett kezdeni nulláról, elengedtem... Persze az ingatlant "elmutyizták" az akkor kb 15-20 milliót érő házat 5 millióért adták el! Ebből annyi költség keletkezett, hogy a banknak nem jutott semmi... érdekes....
Tehát a hitelem fennmaradt. 2013-ban kaptam egy levelet, amelyben közölték hogy egy VIN Faktor nevű cég végrehajtást kezdeményezett ellenem, mert a bank neki adta el az akkor 5 millió forint követelést. Ekkor írtam az Erste Banknak, hogy próbáljunk valahogy megállapodni, gyakoroljanak egy kis méltányosságot. De közölték, a követelést már eladták. 2013 után ebben az ügyben aztán nem történt semmi többé. Egészen a múlt hét szerdáig, amikor küldött a végrehajtó egy hivatalos levelet, hogy végrehajtást kezdeményez ellenem, a követelés 18 964 238 Ft erejéig (megjegyzem ezen a héten már 19 millió felett járunk). Felhívtam az ügyvédemet, egyeztettem vele. Azt mondta megkeresi a VIN Faktort, kikéri az összes dokumentumot, és elindítja a végrehajtás felfüggesztését. De mielőtt bármit is tudott volna tenni, a végrehajtó másnap már letiltást kezdeményezett a munkáltatómnál. Pénteken pedig levont a magán bankszámlámról 319 800 Ft-ot, és mindössze 68 000 Ft-ot hagyott rajta! Mint később kiderült, már egy héttel korábban hogy a hivatalos levelet megküldte volna, végrehajtási jogot jegyeztetett be a hétvégi telkemre. Szóval ő nem mérlegelt semmit. Az hogy elképzelhető hogy egy réges-régen elévült ügyben jár el, az nem annyira érdekli. Mindössze 3 nap leforgása alatt "felnégyelt, feldarabolt, lefoglalt, kifogalt, letiltott, korlátozottt, inkasszált"! Ami felettébb érdekes, hogy amíg telt-múlt az idő 2009 óta, folyamatosan volt állandó bejelentett lakcímem, és munkahelyem. 2013 óta az utolsó hozzám eljutott levél óta egyszer nem keresett meg senki. Történetesen ő sem. Nem tiltott, nem írt levelet, nem jelezte a munkáltatóim felé sem soha. Szóval nem értem mi volt a sokéves késlekedés oka, és mi változott meg most, amikor gyakorlatilag 3 nap alatt ellehetetlenített! Hiszen pontosan tudja, hogy ahhoz hogy ügyvédet tudjak fogadni, illetéket tudjak fizetni egy bírósági eljárásban, ahhoz pénz kell! Ha elviszi a számlámról, gyakorlatilag lehetetlenné teszi hogy jogi segítséget kaphassak az ügyben. Lehet hogy erre ment ki a játék? Vagy csupán annyi a lényeg, hogy a bírósági végrehajtó kiszolgálja a "finánctőkét"? Mivel jelenleg egyetlen rendelkezésre álló dokumentum sincs a kezünkben, így az ügyvédem várja hogy a faktor cég megküldje azokat a dokumentumokat, amire alapítja azt a jogát, hogy beszedjen 19 000 000 Ft-ot, aminek csupán az általa kiszámított "kamata" meghaladja a 12 000 000 Ft-ot! Érdekes ez a matek, ezt Borsodban uzsorának hívják, és az elkövetőket azonnal elviszi a TEK!
Én azt tanultam, hogy a bajbajutottnak segíteni kell!
Ez a redszer pedig azt üzeni, hogy a bajbajutottat még bele kell döngölni a földbe! Nehogy már talpra álljon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése