Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2022. november 18., péntek

Kitüntetés

Kedves Barátaim, A mai napon az a megtiszteltetés ért, hogy a Német Szövetségi Köztársaság Nagykövetségén átvehettem a "TISZTELETKERESZT" bronz fokozatát. A ma délelőtt 11 órakor megtartott ünnepélyes ceremóniát kissé átírta a történelem, mivel a tegnapi Lengyel események miatt Julia Gross Nagykövet Asszony sajnos nem lehetett jelen. Távollétében a kitüntetést Uwe Zvonar, vezérkari alezredes, véderőattasé Úr adta át. Az esemény maga igen szívélyes, közvetlen, baráti hangulatban zajlott. A kitüntetés adományozásánál jelen lehetett a párom Tőzsér Évi, és a kedves barátom, kiadóm Farkas Csaba is. Az elismerést a Német Hadisírgondozó Népi Szövetség (VDK) különmegbízottja Kovács Imre Úr terjesztette fel, amelyért ezúton is hálás vagyok! Imrével sok-sok éve dolgozunk már együtt, és talán ez a kitüntetés is a jó kapcsolatunkat fémjelzi. Köszönet a Német Szövetségi Köztásraság Nagykövetségének, és a Volksbundnak! Természetesen úgy tekintem, hogy ez a kitüntetés nem csak az enyém, hiszen én csupán egy küllő vagyok egy nagy kerékben. Kitartó barátaim, és önkéntes segítőink nélkül ezt a munkát nem tudtuk volna ennyi éven át véghezvinni. Így hát én köszönöm nektek Kedves Barátaim!
HISSZÜK, TESSZÜK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése