Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2011. december 1., csütörtök

2011.11.30.-i ítélet, és annak indoklása

Tisztelt Olvasó!


Az elmúlt órákban nagyon sok üzenetet, telefonhívást, és e-mailt kaptam, amelyben gratulálnak nekem, és egyértelműen arra buzdítanak folytassam amit elkezdtem.

Ezúton is köszönöm a gratulációkat, és mindenkit biztosíthatok afelől, hogy teljes mértékben meg voltam győződve arról már az ügy elindulásakor, hogy az igazság az én oldalamon áll. Erről folyamatosan meggyőződhettem a nyilvánosság hozzáállását illetően is.

Mint ahogy az eddigiek során minden alkalommal minden információt megosztottam a nyilvánossággal, ez alkalommal sem teszek kivételt.
Teljes terjedelmében közzéteszem a tegnapi - számomra kedvező - ítélet teljes szövegét, illetve az ahhoz tartozó indoklást.

Az indoklást elolvasva - bár nem vagyok jogász - azt kell mondjam le a kalappal a T. Bíróság, és a Bírónő előtt!

Nagyon megalapozott, és érvekkel teljes körűen alátámasztott indoklást olvastam.

Ebből számomra mindenképpen az következik, hogy a bíróság teljesen alaposan megvizsgálta az ügyet, a rendelkezésre álló bizonyítékok, és egyéb információk alapján kétséget kizáróan alapos döntést hozott.

Nem látom okát, és kiváltképp logikáját, hogy ezt az ügyet tovább kellene még folytatnia az ORFK-nak. Amúgy sem túlzottan jó ez reklámnak, ráadásul tudomásul kellene végre venni, hogy minden egyes kamatterhes napon az adófizető állampolgárok pénzével játszanak!

Annyi kellemetlen dolog történt már ebben az ügyben, el kellene végre engedni!

Javaslom az illetékeseknek vegyék ezt a lehetőséget is fontolóra, ne ragaszkodjanak a korábbi rossz beidegződésekhez, sémákhoz.
Én nem a rendőrség ellen hadakozom, csupán az igazam mellett állok ki.

Hasonló helyzetben ők is védeni szokták a "mundért", és nincs is ezzel baj abban az esetben ha ez jogos!

Ebben az esetben ez nem az...














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése