Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

Én ...az ország "leggazdagabb" csórója... :-)

2011. november 30., szerda

Győztünk elsőfokon!



A mai napon a Pesti Központi Kerületi Bíróság igazságot szolgáltatott keresetemben. Immár valóban elmondható, megszületett a "móri fiaskó" néven elhíresült ügyben talán az első valóban igazságos ítélet.
Mindvégig hittem az igazamban, egy percig sem volt semmiféle kétségem. Akkor sem amikor bizonyos szervezetek munkatársai le akartak beszélni a perről, és akkor sem, amikor ismeretlenül zaklattak telefonon, e-mailben, és próbáltak megfélemlíteni.

Köszönöm mindenkinek aki szurkolt nekem akár ismeretlenül is, és persze köszönet Dr. Dezső Antalnak, ügyvédemnek.

Nem állom meg azonban hogy megemlítsem azokat is, akiknek az évek során különböző beadványokat, leveleket írtam az ügyben, de nem segítettek. Voltak akik egyszerűen válaszra sem méltattak.

Levelet írtam pl. az előző, és a jelenlegi kormány belügyminisztereinek, akik nem segítettek. Szintén írtam az előző, és a jelenlegi miniszterelnöknek, akik szintén nem segítettek. Írtam az előző, és a jelenlegi országos rendőrfőkapitánynak, akik szintén nem segítettek. Írtam az előző és jelenlegi köztársasági elnöknek, akik szintén nem álltak mellém, de a jelenlegi legalább válaszolt...

Nekik tehát nem tartozom köszönettel semmiért, de nem neheztelek rájuk. Biztosan sok az enyémnél sokkal fontosabb ügyben kell naponta eljárniuk, és az ehhez hasonló csip-csup ügyekre nincs energiájuk...

Talán el sem jutott a fülükig a segélykiáltásom, és nem hallották meg, hogy nem kunyerálok, csupán annyit kérek amennyi jár... egy forinttal sem többet!
Még vállveregetést sem! Csupán annyit, amit kitűztek, és megszolgáltam.

Részükről valójában erre is számítottam, nem vártam köszönetet, hiszen az sem volna őszinte. Számomra valójában nem csupán a mai nap jelenti a sikert, hanem az a tény is hogy véletlen közreműködésemmel megszabadítottam az országot egy tömeggyilkostól, aki bármikor szeretteink, barátaink, ismerőseink életére törhetett volna.
Sikerként könyvelem el továbbá hogy a veszprémi postai dolgozó Fódi György, és a móri mészárlás során elhunyt áldozatok hozzátartozói valóban az elkövetőket, vagy elkövetőt tudhatják rács mögött.
Sikerként könyvelem el továbbá, hogy az ebben az ügyben ártatlanul elítélt Kaiser Ede és Hajdú László nevéhez nem tapad móri vér, és Kaiser előbb-utóbb kiszabadulhat.
Bízom benne, hogy él a sorstól kapott lehetőséggel, és jó útra tér szabadulását követően.

A sok korábbi ígérettel ellentétben azonban hiányolom az elrontott ügyben közreműködők felelősségre vonását. Néhány alkalommal ígéretet tettek erre, de valójában mindmáig elmaradt a vizsgálat, és a felelősök megnevezése.

Azzal is tisztában vagyok, hogy az általam perelt, és megnyert összeg valójában az adófizetők pénze, és ezzel az elhúzódó perpatvarral tulajdonképpen folyamatosan ők vannak megkárosítva, hiszen a kamatok kifizetése is őket terheli.

Nagyon fontos döntés született ma, egy bölcs, és igazságos döntés.
Ezzel együtt továbbra is méltatlannak tartom azt, hogy egy ennyire nyilvánvaló ügyben egyáltalán a bíróságon, szemben álló félként kell hogy álljak a rendőrséggel. Azzal a rendőrséggel, akiknek tulajdonképpen tálcán kínáltam fel a veszprémi postásgyilkosság, és a móri mészárlás ügyeinek megoldását.

Megfogadtam az elején, végig viszem az ügyemet, nem hagyom annyiban.
Azt is eldöntöttem akkor, hogy a korábban tőlük "köszönetként" kapott üveg bort akkor nyitom majd fel, amikor az egész ügy véget ér.

Tudom hogy közterületen TILOS alkoholt fogyasztani, de úgy gondolom megér számomra egy szabálysértési eljárást ha az ORFK épülete előtt koccintok majd az ügyvédemmel, szeretteimmel, barátaimmal.

Remélem eljön majd rövidesen az a pillanat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése